Direktlänk till inlägg 26 februari 2008

Denguefeber...

Av Maria - 26 februari 2008 11:25


Vi åkte allt in till Örebro för att kolla upp Olles feber.

Fick träffa en jätte bra läkare som kollade honom från topp till tå. Det togs prover som skickas på analys och svar kommer om ca 1 vecka.

Han trodde inte det var dengu men som jag sa till honom att jag ville kolla upp för säkerhetsskull så han inte hade fått det. Blir inte så roligt om han skulle få det en gång till i såfall.


Pratade med Floods nyss och de hade så gött. Hade varit på snorkling med Kennet och alla tyckte det var toppen. Kolla gärna http://phuketseagypsies.com

ett måste om du ska till Phuket tycker jag.

Där ligger Patriks bild när han fångade sin "stora" fisk och även Olle när han snorklar och kör båten.


Det är skönt att drömma sig bort ibland men nu ska jag tillbaka till verkligheten igen, måste jobba lite så hemsidan blir klar.


Ha en fantastisk dag...

Solkramar från mäj


Tänk på att...

Det är roligt och energiladdande att svara JA

och på det sättet utmana sin egen förmåga.


 
 
Maarit

Maarit

26 februari 2008 12:16

Hej Maria, Tack för ditt besök o kommentar på min bilddagbok. Alltid skoj när det hälsas på där o det skrivs kommentar... ;o)
Jag är inte kvar på TC längre!
Jag skulle vilja resa till Thailand. Vi har varit mycket i Egypten de senaste åren. Jag tror jag hitta din blogg när jag sökte bloggar om Thailand....

http://sitos.bilddagboken.se

 
Jupp

Jupp

26 februari 2008 15:08

Klart du får länka om du vill... det är bara kul! Annars kan jag tala om för dig hur du lägger upp You-tubeklipp.. det är jättelätt ;-)

*och ju mer man kan destå mer växer man som människa... så man blir alltså större som människa även när man misslyckas! Klart värt att tänka på när allt går emot en!*

http://veochvett.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria - 18 januari 2010 02:49

Jaha, då var det måndag i Paradiset igen.   Den här veckan är det mycket på G. Roliga möten och lite annat smått och gott.          Så här bor vi i vårt nya hus nu. Jätte mysigt men en otrlolig färgsättning inne. I hela huset har vi b...

Av Maria - 16 januari 2010 16:14


Men oj va det var länge sedan jag bloggade fick jag se. Har ju fullt upp på dagarna med både jobb och annat besök. Rosita & Janne har varit här och vi hade kul som vanligt. Möe skratt å tokigheter blev det. De höll inte på att komma hem he...

Av Maria - 27 december 2009 09:30

Nu är julen slut igen... Nu är det inte samma julstress här som hemma visserligen.   Var till temlpet och munkarna igår. Det har blivit vår tradition och det känns skönt. En dag som jag skulle viljat haft Robin, Sandra och Sofia här....   V...

Av Maria - 25 december 2009 16:14

      God fortsättning... Hade en härlig julafton igår. Jul lunch på stranden. Hämtade Rosita & Janne "mitt i Kalle Anka" Vi träffades ett helt gäng nere hos våran "favvo" Mr Sutee på stranden för julmiddag på kvällen. De hade gjort s...

Av Maria - 23 december 2009 11:38

     Vi har så många husdjur här hos oss. Det här är Fegis, vi kallar honom det för i början var han en riktig fegis.   Han är bara en valp och det märks för han kom i morse med Stinas sko i munnen. Det luktade väl "gott" så klart.   ...

Ovido - Quiz & Flashcards