Alla inlägg den 23 februari 2008

Av Maria - 23 februari 2008 21:50

Å det här har jag gått och längtat hem till suck....


Nu brukar ju låtarna bli bättre när man hört dem några gånger, men de här vet jag inte????

BWO var väl okey men de andra....

Jag tycker P Isaksson var bäst.

 Så är det väl alltid

Fel låt vidare...


Lägger med en bild på min kompis Lilly som är 19 månader och älskar bananer....


Nu ska jag ta natten och drömma om nästa schlager vecka istället. Kan inte bli sämre i allafall.


Natti natti kramar från mäj


Av Maria - 23 februari 2008 14:17

Ikväll ska det bli mys att kolla på melodifestivalen, det har jag faktiskt längtat efter. Tycker det är roligt att kolla och som vanligt kommentera kläder, sång, text, frisyrer jag allt ska kommenteras.


Tycker den här veckan har gått så himla fort. Va jag tjatar om va fort allt går märker jag. Vet inte varför men det gör det, eller hur?

Fick mail från Maria i Thailand och då blev jag "hemsjuk".

Pratade även med fam Flood som är där. Allt var toppen och tanten hade inte "bastu andningsnöd" som hon trodde hon skulle ha. Hon hade även bränt sig....fast jag sa 120 gånger att SMÖRJ IN ER ORDENTLIGT....men hon smörjde alla utom sig själv!

De skulle ut med Kennet och snorkla och då skulle jag vilja vara med.....


Nu ska jag ta en prom med Texas passa på när solen skiner. Ska nog ta mig en tur till affären och köpa en STOR påse lösgodis mums.

Sedan måste jag ladda för ikväll när det är fest..


Solkramar från mäj

Ovido - Quiz & Flashcards