Alla inlägg den 3 februari 2008

Av Maria - 3 februari 2008 12:35



Sandra passade på att göra hårförlängning när hon var här.

Kostade halva priset mot hemma.

Hon ska bara klippa till det lite när hon kommer hem

"Den" som gjorde det var Nauna en Katoy, en He She.

Ja, det finns många av den sorten här.

Vissa är så himla snygga och mer kvinnliga än tjejer.

Men Nauna hade inte riktigt kommit dit än...


Hon var jätte duktig och enormt noga.

Olle passade på att klippa sig blev bra kostade 40:-

Patrik väntar nog lite....undra varför???


Tror jag har en bild på de båda som jag ska lägga in.

Sandra det är "gör" tomt efter dej du får nog pallra dej hit igen!!!


Solkramar från mäj


Av Maria - 3 februari 2008 12:25



Ja, jag skulle väl inte lägga ut den här egentligen när ni har det så gött väder hemma men jag kunde inte låta bli....


Kamala stranden tycker jag är en så perfekt strand för det är inte så himla mkt turister. Det är fint för det är inga bilar alls i närheten. Barnvänlig och massor av små restauranger och "krimskrams" stånd vid stranden.


Idag var det toppen tyckte Olle.

Han fick flyga fallskärm efter båten wow....

Bilden kommer på hans blogg lite senare, den fick jag INTE lägga ut.


Imorgon är det måndag, igen...

Ny vecka med nya möjligheter, visst är det härligt?


Nu ska vi gå på HC Andersén och äta.

Vem vet, det kanske kommer en matbild snart....ha ha ha


Solkramar från mäj



Av Maria - 3 februari 2008 03:02

Va härligt det är att vakna upp när fåglarna kvittrar och solen skiner. Vet att det är bara shorts, linne och flipp flopp som gäller.

Jag tycker det ska bli jobbigt att komma hem när jag tänker på vädret i Sverige just nu.

Men, det går ju mot våren...härligt.


Idag blir det en beachdag med Lena och Dan tror jag.

Har lovat att Olle ska få flyga fallskärm efter båt och det verkar vara den dagen idag.

Vi har sparat så många saker till slutet att göra så vi får nog lägga på ett kol för att hinna med allt.

Rida elefant, gå på Fantasea, ut och snorkla igen, det det finns ju massor att göra varje dag om man vill.


Fick sms av Sandra att hon var hemma i Sunne nu i snöovädret.

-Sandra, Du vet ju vad du har att längta till, eller hur?

Fia åker snart till Indien i 2 veckor. Ska bli kul att höra hur det var.

Ja, jag tänker ju då i första hand på maten....

-Fia, Ha en riktigt skön semester och hälsa till  Micke med.


Pratade med Robin och Sandra igår.

-Tack Sandra för du skottar åt oss.

Glömde säga en sak till dig Robin.

När vi träffade Tou´s kompis, han som jobbar i kommunen här.

Berättade han att han kör cross och tycker det är skit kul. Tou berättade om dig så nu är du välkommen till honom och han tar med dig på cross här nere. Cykel ordnar han och även skydden m.m

Han kände även en annan svensk kille som kör här nere med.

Ska höra lite mera med honom om det finns några bra tävlingar som passar för dig.

Fränt va?


Nu står Dan och trampar för "matklockan" har ringt för frukost.

Ska bara få liv i mina grabbar först.


Ha en riktig bäst söndag på er för det ska jag ha.

Solkramar från mäj


Tänk på att...

Skotta snö ger bra motion, bra för "gäddhänget" så skotta på bara....




Ovido - Quiz & Flashcards