Alla inlägg den 16 februari 2008

Av Maria - 16 februari 2008 20:15



Nu äntligen har vi varit på FantaSea. Olle frågade första dagarna, när ska vi gå dit?

-Ja men vi har 3 månader på oss, har jag svarat.

Idag var vi där, sista dagen vilken tur att vi han dit!!!

Det var verkligen värt ett besök. Det var 17 elefanter på scenen samtidigt och andra djur också.


Håller på att packa för fullt och det är skit trist...suck.

En del av mig säger- Stanna kvar!!

Medans en annan säger- Åk hem!!!

Vore det inte för grabbarna där hemma så skulle jag lätt stanna kvar.


Har sagt hej då till alla nu och det är inge kuligt.


Nu ska jag ta natti natti för jag är inte ens skrivsugen.

Nu är jag nästan lite pesimistisk och det är inte likt mej.


Natti natti kramar från mäj


Ovido - Quiz & Flashcards