Alla inlägg den 6 februari 2008

Av Maria - 6 februari 2008 02:45


Tänk att jag missade SEMLORNA på fetisdagen....

Jag älskar SEMLOR, men det finns ju kvar när vi kommer hem förhoppningsvis.


Ett stort grattis till dig Jennifer som klarde körkortet

HURRA HURRA HURRA....

Patrik hälsar att du ska säga till när du ska ut och åka?!?!?!

Rolig han är då...

Då kanske du kan hämta oss på Arlanda när vi kommer hem?

Vår privat chaffis kan kanske inte då.


Förresten jag hörde om de två stora samtalsämnen i Karlskoga just nu.

1)

Vart badhuset ska läggas?

Men kan det bli så svårt..

Mitt i stan tycker jag verkar så otroligt korkat.

Vi har ju inte parkeringsplatser som det är idag när det är full rusch på stan.

I stan ska det ligga affärer och restauranger tycker jag.

"Ja det skulle vara på torget i såfall så det blir lite liv och rörelse där ha ha ha ha"


Vid Nobellhallen tycker jag verkar som ett bra förslag. Tänk på alla som har barn som sportar i hallen då kan "curling" föräldern passa på att ta sig ett dopp medans de väntar istället för att åka hem.

Alltså draghjälp från varandra. Man kan samarbeta med varandra och det är något jag tycker alla borde bli bättre på i Karlskoga.


Stråhallen är ju också ett alternativ för där finns det ju massor av ytor att bygga på. Även där ett samarbete mellan de båda hallarna. Bra att få den stadsdelen mera levande...


Men INTE i stan. Hur kan någon bara komma på tanken...


Då till det andra...

2)

 Lena och Dan har .......inte gift sig, inte än i allafall....

De åker ju inte hem förens på lördag ha ha ha


Nu ska vi ta "frulle"


Solkramar från mäj


Tänk på att...

Du ska inte tro på alla ryckten du hör.....

Ovido - Quiz & Flashcards