Alla inlägg under maj 2008

Av Maria - 5 maj 2008 10:54

Gu va härligt tycker jag...

När jag var ute med Texas i morse var det så där riktigt vårigt. Fåglarna "gallskriker" och det börjar bli så där gnistrande grönt överallt.

Grabbarna klippte gräset i helgen och vi fyllde upp poolen och tvättade riktigt rent så nu är det snart dax.

12 maj på Nockes födelsedag, då är det alltid premiär bad. Fast det brukar vara lite eller mkt burrigt då. Barnen struntar i det, de ville redan hoppa i under helgen, +10.2 grader burr...


Var på Kerstins 50 årskalas i helgen, tänk att jag har så "gamla" kompisar ha ha ha..

tack, det var jätte trevligt och jag fick äntligen sjunga kareoke.


Förbereder inför föreläsning i Bålsta snart, det ska bli intressant. Posumgruppen, polisen, kyrkan, skola, akut och ambulanspersonal, räddningsverket m.m är inbjudna.


Ikväll ska jag på föreläsning med Julia Rosenqvist i Degerfors en tjej som man får massor av inspiration av.


Ha det bäst

Solkramar från mäj


Tänk på att...

Promenader kan göra underverk för både kropp och själ...

Ovido - Quiz & Flashcards