Alla inlägg under september 2008

Av Maria - 26 september 2008 09:12

Köpte en ny kamera så det kommer bli bäst bilder den här gången. Var i svampskogen och hittade den här snyggingen. Kul att ta bilder när man har en bra kamera.


C U..

Av Maria - 26 september 2008 08:51

Ja ha då är det snart dax att packa väskorna igen. Det ska bli så kul, spännande, pirrigt ja det är många känslor som kommer smygande.


Just nu har jag en "lista för att inte glömma listan"

Tänker ju mest på att inte missa ngt viktigt som ska med. Ja då tänker jag ju på matbiten såklart. Kaviar, ost, kaffe, lite olika kryddor och vindunken.


Olle var lite irriterad för ngn vecka sedan när alla jultidningskatalogerna kom.

-Nästa år ska jag vara hemma för jag har inte fått sälja jultidningar på 2 år nu....

Han spar som en tok så han kan köpa en egen dator, en laptop  så han inte behöver låna min i Thailand. Han vill kunna blogga när han är "skrivsugen" som han säger.

Att sälja jultidnignar kan ju bli en bra extra slant.


Nu ska jag passa på att ta en lång prom m Texas i det härliga höstvädret.


Ha en bäst helg för det ska jag ha.

Solkramar från mäj

Tänk på att...

Jag gör saker hela tiden jag inte kan göra...

Det är därför jag kan göra dem.

Ovido - Quiz & Flashcards