Direktlänk till inlägg 31 december 2007

Tack 2007 Välkommen 2008...

Av Maria - 31 december 2007 04:04

Tänk då var det nytt år igen..

Ja vi är säkert många som säger:

-Vart tog det här året vägen? Att det går så himla fort.

Ja, men tänk efter vad mycket som har hänt på ett år.

Både bra och mindre bra saker såklart.


När jag tänker tillbaka så kan jag summera mitt år som riktigt bra.

Nystartat företag, igen.

Familjen är hel igen....Kram till Sandra och Sofia

Patrik bytte jobb och trivs jätte bra. En av de bästa saker han har gjort.

Började föreläsa, jätte kul och utvecklande.

Fick dela med mig av mina efarenheter till andra människor som kanske har det lite tungt. Gav dem nya sätt att tänka på...

Fick driva café på Björkborns herrgård hos Alfred över sommaren.

Fick möjlighet att träffa många nya människor.

Olle var med och spelade teater, Klas klättermus och tyckte det var kanoners...

Jobbade en tid på Transcom, igen, jätte kul.

Robin har haft en bra cross säsong, grattis!

Fick överförväntan många bokningar trots ingen direkt marknadsföring.

Mina drömmar blev verklighet om Thailand.

Men det bästa är att alla fått varit friska och mår bra.

Ja, Alex cykleskada var mindre rolig men nu är det bra igen som tur är.


Nu ser jag fram mot 2008 och det ska bli spännande och se vad det året har att ge. Eller vad JAG tar för mig av under det året.

Nu har jag massor av nya ideér och jag ska förverkliga några av dem i alla fall. Måste ju spara ngt i bagaget.....


Ha nu ett riktigt gott nytt år, eller som Nocke sa:

-Grått nytt hår på er....


Massor av solkramar från mäj


Tänk på att...

Det är du själv som väljer hur du vill ta vara på ditt nästa år.

Mål är bra i vissa lägen men det är lätt att missa allt annat på vägen till målet om du inte har ögonen öppna och är flexibel...

Så tycker jag i allafall....




 
 
Ingen bild

Kusin Lena

31 december 2007 09:40

Ni hinner ju fira nyår före oss..ha haha passar på att önska GOTT NYTT¨ÅR när jag är här. Stor längtans kram till er!!!

 
Ingen bild

Rosie

31 december 2007 12:36

Ha ett gott slut och ett riktigt Gott Nytt År
på er alla nere i värmen.Här i Degerfors är det faktiskt ganska fint -3 grader, forhoppningsvis blir det snart snö så att även vi får lite ljusare ute.Men vi är ändå ganska avundsjuka på er!! Skål för 2008!!!!!

 
Ingen bild

kerstin

31 december 2007 14:31

Vill bara önska Ett Gott Nytt År till er allihop från oss allihop
Kramar från ett lite kyligt Svedala

 
Ingen bild

Uffe och Lena med familj

31 december 2007 23:16

Här kommer en riktigt stor stjärnsmäll med Ett riktigt Gott Nytt År-hälsning från kusinerna i Nyköping. Vi har precis pratat med bror din och vi ska snart "kasta" oss in på en ostbricka. Ha det så bra så hörs vi. Kram till er alla från oss alla. Uffe och Lena med familj.

 
Ingen bild

Eva & Johan

31 december 2007 23:34

Hejhopp å gott nytt år!
Vi är i Dalsjö, utanför Ornäs hos Peter hos Peters syster och vi har det supertoppen. Maten är uppäten men inte vinet och alla andra drycker heller:) I morron är det tåget hemåt och hem till verkligheten, så livet knallar på. Tusen kramar och nyårskramar från oss.....pusss, puss

 
Ingen bild

Gibsons

31 december 2007 23:59

Gott Nytt År önskar vi er från Skyttelvägen 13.
Det är trevligt att följa ert liv på bloggen.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria - 18 januari 2010 02:49

Jaha, då var det måndag i Paradiset igen.   Den här veckan är det mycket på G. Roliga möten och lite annat smått och gott.          Så här bor vi i vårt nya hus nu. Jätte mysigt men en otrlolig färgsättning inne. I hela huset har vi b...

Av Maria - 16 januari 2010 16:14


Men oj va det var länge sedan jag bloggade fick jag se. Har ju fullt upp på dagarna med både jobb och annat besök. Rosita & Janne har varit här och vi hade kul som vanligt. Möe skratt å tokigheter blev det. De höll inte på att komma hem he...

Av Maria - 27 december 2009 09:30

Nu är julen slut igen... Nu är det inte samma julstress här som hemma visserligen.   Var till temlpet och munkarna igår. Det har blivit vår tradition och det känns skönt. En dag som jag skulle viljat haft Robin, Sandra och Sofia här....   V...

Av Maria - 25 december 2009 16:14

      God fortsättning... Hade en härlig julafton igår. Jul lunch på stranden. Hämtade Rosita & Janne "mitt i Kalle Anka" Vi träffades ett helt gäng nere hos våran "favvo" Mr Sutee på stranden för julmiddag på kvällen. De hade gjort s...

Av Maria - 23 december 2009 11:38

     Vi har så många husdjur här hos oss. Det här är Fegis, vi kallar honom det för i början var han en riktig fegis.   Han är bara en valp och det märks för han kom i morse med Stinas sko i munnen. Det luktade väl "gott" så klart.   ...

Ovido - Quiz & Flashcards