Alla inlägg den 10 december 2007

Av Maria - 10 december 2007 07:32

Åh vilken super middag vi åt igår kväll.

Hade några Karlskogingar på besök så jag hade förbeställt mat hos Suwan.

Först kom det in ett jätte fat med tigerräkor och goda dipsåser, tomatsallad och bröd. Sen fick vi in varsit snyggt dekorerat fat med  hummer på, ojoj alla sinne blev tillfredställda. Bild kommer snart.

Avslutade med färsk frukt.

Tror vi satt och åt i 3 timmar.

Till Olles stora förtjusning så fick vi tända rislampor på stranden. Givetvis skickade vi våra tankar till Nocke då.


Igår regnade det för första gången ca 20 min men det var skönt.

Det är lite annorlunda att vara här nu när man inte är turist. Annars så det första man gör är att kolla vädret. Det har jag gjort 2 gånger sedan vi kom. De dagarna vi haft bröllop annars är det inte så viktigt.


Vi har fått SVT europa till Olles stor glädje så idag såg han på adventskalendern och vi kollade nyheterna så lite hänger vi med vad som händer. Men jag tycker det är mest elende som händer så jag struntar nog i dom.

Nu ska vi ta oss en tur för Olle är ledig pga helgdag.

Solkramar från mäj



Ovido - Quiz & Flashcards