Alla inlägg den 20 december 2007

Av Maria - 20 december 2007 02:00


Den här snygga båten låg vid Kamala beachen igår.

Kolla in helekoptern där bak....ett måste så klart!!

Hemma i bästa fall tar vi med cykeln på husvagnsemestern ha ha ha


Vi sa till Olle,                                             
                                                  
     -Kolla Madonnas båt!

-Å vi åker ut till den eller så kan jag simma dit, sa han.

-Vad ska du säga när du kommer fram till båten då?, frågade vi.

-Jag kan fråga något bra när jag kommer dit.

-Tex, skulle jag kunna få låna toaletten!!!ha ha ha

Typiskt Olle...

Han ser på livet så härligt enkelt och alltid med glimten i ögat.

Skratt och roliga kommentarer finns alltid hos han.

Vilken tur att just jag blev mamma till Olle.

Men som det sägs, Man får vad man förtjänar...tusen tack för det!!


Tänk på att...

"Vi är vad vi tänker. Allt som vi är uppstiger från våra tankar.

Med våra tankar skapar vi vår värld"

-Buddha


Solkramar från mäj


Ovido - Quiz & Flashcards