Alla inlägg den 7 december 2007

Av Maria - 7 december 2007 17:09

Fick ju inte till det med 2 bilder så jag laddar upp den på en ny sida.


Grabbarna kom just hem och det var tur för det var bäcksvart här hemma.

Fick tända lampan på telefonen för att hitta ficklampan.

Olle sa till Patrik att det var bäst de åkte hem för mamma är säkert rädd hemma.

Vilken omtänksam son jag har...



Av Maria - 7 december 2007 16:34

Jaha, då hände det igen!!!

Hade skrivit ett jätte inlägg om idag och vad hände

Jo det blev strömavbrott..suck typiskt Thailand.

Försöker jag igen...


Då var det fredag. Vi försöker att komma in och ha vardag och helg men det är lite svårt än. Tur att Olle går i skolan så vi har lite tider att passa.


Var ner till Suwan och kollade av hur det gick för vårt brudpar som åt hos henne igår. De hade varit jätte nöjda och vem skulle inte vara det efter hennes goda mat. Hon hade även ordnat med en ljusceremoni för dem. Det är som en stor rislampa med marschall i botten som stiger mot himlen.


När Olle slutade idag vid 12 så åkte vi ner till strande och hade det gött. Tar ca 3-4 min med moppen till vår strand här i Kamala.

Men till slut sa tom Olle att det var för varmt så vi packade om och åkte upp till Surin, ca 15 norr om oss, där Karlskogingarna var.

Vi hade "julafton" för de hade med Löfbergslila, ost, bilpåsar m.m

Tack snälla Robin för du skickade med allt. Olle saknade bara pepparkaksdegen ha ha ha

Men ett jätte stort tack till Mia, Pernilla och Cina från Transcom som visste vad jag saknade VIN!!

Fick inte plats med ngt när vi åkte pga övervikten. Har hittat ngt som går att dricka men det är inte speciellt gott. Tror säkert att jag tycker det är gott om ett tag, i brist på annat...


Nu har jag laddat upp några bilder

En vanlig dag på jobbet kaffe och datorn på vår uteplats. Visst ser det stressigt ut!! Nästan som mitt skrivbord på Transcom...

En bild från bröllopet. Brudparen häller samtidigt sanden i det stora glaset och det symboliserar ett liv tillsammans.


Grabbarna är nere och spelar biljard på hörnan

Få se om de kommer hem eller om tjejerna håller dem kvar där nere ha ha.


Tänk på att...

Du har massor av val varje dag. Gör det du tycker om....

Solkramar från mäj




Ovido - Quiz & Flashcards