Direktlänk till inlägg 25 december 2007

Jul dagen i Kamla...

Av Maria - 25 december 2007 12:36

Tack snälla för alla kommentarer, sms och mail med julhälsningar jag blir jätte glad. Det betyder så mycket och det är så kul att veta att någon tänker på en, eller hur?

Jag är lite dålig på att skicka mail för som jag sa tidigare så är det lite bökigt att skicka mail från min webb mail. Ladda gärna ner skype så kan vi prata eller chatta via den. Vår står på patrik.andersson11 Jag har glömt mitt lösen...


Igår hade vi en jätte trevlig julafton, först beachen sedan julmat hos Maria och David. Det var så himla mycket god mat så ni anar inte. Det var inget jag saknade tom knäck....hade de gjort.

Tomten kom med paket till alla barnen och vi skickade upp varmluftballonger och det var speciellt.....


Idag skulle vi ner till Katathani resort och prata bröllop men hon var sjuk. Vi skulle även vidare till Borgs men patrik har varit lite taskig i magen så vi stannade hemma. Man vet ju inte vart nästa toa finns direkt och då kan det ju bli lite jobbigt....


Olle och jag åkte upp till Karlskogingarna och sa hej då för det åker hem imorgon. Det hade ingen lust med och det förstår jag. Fick lite svenska tidningar och en flarra glögg, den ska vi njuta av, Tack snälla ni!

Idag har vi varit här i 1 månad och jag kan inte fatta vart tiden har tagit vägen.


Pratade nyss men Lena, Olles kusin och det är alltid lika kul att höra vad som händer där hemma. Olle väntar med spänning på Lena och Bennys julklapp som säkert kommer snart.


Hade tänk att åka upp till Khao Lak idag eller tidigt imorgon men vi tar det när Sandra kommer tyckte Olle- Vi går ner på våran stranden imorgon och skickar alla goa tankar vi har till Nocke.


Nu ska vi äta lite kvällsmat, blir nog thai nere på hörnan.


Massor av solkramar från mäj

Tänk på att....

Fokusera på det du vill ska hända, inte tvärt om!!



 
 
Familjen Ek

Familjen Ek

25 december 2007 14:31

I dag tänker vi extra mycket på er. Många varma julkramar från ett snöigt Vemdalen.

Anja, Stefan, Joel, Jesper och Victor

http://www.anjaek.se

 
Ingen bild

Anna

25 december 2007 19:37

Hej Maria, Sååå roligt att kunna följa dig. god jul och framgångsrikt 2008 önskar jag från ett regnigt kga med +4.. Anna D

 
Ingen bild

kerstin och flickorna

25 december 2007 23:41

hej och "go" fortsättning!!!
Nu har julstämmningen tagit slut för nu är det spöregn och jag sitter på jobbet.Ha det fortsatt jättebra och många kramar till alla!!!!!!!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria - 18 januari 2010 02:49

Jaha, då var det måndag i Paradiset igen.   Den här veckan är det mycket på G. Roliga möten och lite annat smått och gott.          Så här bor vi i vårt nya hus nu. Jätte mysigt men en otrlolig färgsättning inne. I hela huset har vi b...

Av Maria - 16 januari 2010 16:14


Men oj va det var länge sedan jag bloggade fick jag se. Har ju fullt upp på dagarna med både jobb och annat besök. Rosita & Janne har varit här och vi hade kul som vanligt. Möe skratt å tokigheter blev det. De höll inte på att komma hem he...

Av Maria - 27 december 2009 09:30

Nu är julen slut igen... Nu är det inte samma julstress här som hemma visserligen.   Var till temlpet och munkarna igår. Det har blivit vår tradition och det känns skönt. En dag som jag skulle viljat haft Robin, Sandra och Sofia här....   V...

Av Maria - 25 december 2009 16:14

      God fortsättning... Hade en härlig julafton igår. Jul lunch på stranden. Hämtade Rosita & Janne "mitt i Kalle Anka" Vi träffades ett helt gäng nere hos våran "favvo" Mr Sutee på stranden för julmiddag på kvällen. De hade gjort s...

Av Maria - 23 december 2009 11:38

     Vi har så många husdjur här hos oss. Det här är Fegis, vi kallar honom det för i början var han en riktig fegis.   Han är bara en valp och det märks för han kom i morse med Stinas sko i munnen. Det luktade väl "gott" så klart.   ...

Ovido - Quiz & Flashcards