Direktlänk till inlägg 21 december 2008

Massage på stranden...

Av Maria - 21 december 2008 16:44

Idag har vi haft en riktigt slappardag....

Tog sovmorgon m en god frukost m prästost och löfbergslila kaffe, ja en macka fans med i bilden såklart.

Åkte ner till stranden där Sandra, Olle och jag tog hela stranden fram och tillbaka. Lite shopping av strand tanterna blev det också.

Självklart lunch och avslutade dagen med massage.

När vi låg där och hade som skönast så började de dra i våra fötter och tjattra på... -Madame your feet?

-Ja ta dem med, fick Sandra och jag fram.

Så nu blev det någon storlek mindre efter allt de "slipade" bort.


Ikväll har vi grillat och nu är det natti natti för imorgon kl 9.00 är det morgon prom och sedan träffa bpar.


Olle har nedräkning till julafton...

Solkramar från mäj...



 
 
Ingen bild

Kusin L

21 december 2008 21:08

Åhhh låter som en alldeles perfekt dag i mina öron...skönt att ni kan ha slappardagar o inte bara jobb. Kram från L som också har nedräkning till luleafton ,-)

 
Rijo

Rijo

21 december 2008 21:39

Packa genast ned henne i en låda o skicka hit henne!!! Hon får gääärna massagera mejj mä!! =) =) Kram till er!

http://rijo.blogg.se

 
Ingen bild

Katarina

22 december 2008 18:34

Hmmmm...avis jag blir;-)Men nu har jag äntligen gått på julledighet så ikväll är det dax för en svängom med dammsugaren, en discodans med dammtrasan och en tango med toaborsten...pust, låter jobbigt, får nog bli ett glas rött till detta..;-) Vill bara önska er en riktigt goooood jul och ett gott nytt år!!! Kramar till er alla fr mej. PS: Sista avsnittet på färjan har varit o jag "klarade mej"...;-)

 
Ingen bild

Maria

23 december 2008 04:39

Grattis du klarade dej...De kanske kommer "The best of" på Nyårsafton.
Här har vi ingen julstress så himla skönt.
Massor av julkramar och hälsa Sennis, mamma och K Åke fniss...

 
Rijo

Rijo

23 december 2008 15:31

Innan jag glömmer det: GOD JUL till er och kram i stora lass!!!! Ritha, Johan, Nathalie, Joline

http://rijo.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria - 18 januari 2010 02:49

Jaha, då var det måndag i Paradiset igen.   Den här veckan är det mycket på G. Roliga möten och lite annat smått och gott.          Så här bor vi i vårt nya hus nu. Jätte mysigt men en otrlolig färgsättning inne. I hela huset har vi b...

Av Maria - 16 januari 2010 16:14


Men oj va det var länge sedan jag bloggade fick jag se. Har ju fullt upp på dagarna med både jobb och annat besök. Rosita & Janne har varit här och vi hade kul som vanligt. Möe skratt å tokigheter blev det. De höll inte på att komma hem he...

Av Maria - 27 december 2009 09:30

Nu är julen slut igen... Nu är det inte samma julstress här som hemma visserligen.   Var till temlpet och munkarna igår. Det har blivit vår tradition och det känns skönt. En dag som jag skulle viljat haft Robin, Sandra och Sofia här....   V...

Av Maria - 25 december 2009 16:14

      God fortsättning... Hade en härlig julafton igår. Jul lunch på stranden. Hämtade Rosita & Janne "mitt i Kalle Anka" Vi träffades ett helt gäng nere hos våran "favvo" Mr Sutee på stranden för julmiddag på kvällen. De hade gjort s...

Av Maria - 23 december 2009 11:38

     Vi har så många husdjur här hos oss. Det här är Fegis, vi kallar honom det för i början var han en riktig fegis.   Han är bara en valp och det märks för han kom i morse med Stinas sko i munnen. Det luktade väl "gott" så klart.   ...

Ovido - Quiz & Flashcards