Alla inlägg den 1 december 2008

Av Maria - 1 december 2008 15:41

Idag har jag varit på yoga hos Olles fröken Kathryn från USA. En dam på ca 60 år och är vig som en gummisnodd. Jag kände mig som en "häffaklump" bredvid henne suck...

Jag försökte verkligen vara fokuserad och tänka på andningen (Annelie faktiskt) men mitt i allt så fick jag något i håret...

Ja gissa min vanliga otur...en jäv..ödla som tyckte att han skulle också vara med. Så var det med den fokuseringen, sedan var jag bara fokuserad på att kolla om det skulle komma någon mera snyltgäst eller ngn modell större och längre sak som ville vara med.

Så är det när man är ute i naturen här i Thialand.

Kathryn är en härlig dam som verkligen tar dagen som den kommer. Hon

var på väg till Indien för att yoga men stannade till här i Thailand och precis då behövdes det en engelsk lärare till skolan. Eftersom hon inte har ngt att passa så stannar hon här ett tag. Sedan åker hon vidare till Indien och bor hos folket i bergen...

Jag kommer säkert ha träningsvärk imorgon...


Ska försöka få upp lite bilder men det tar såååååååå lång tid.


Nu är det natti natti för imorgon ahr jag ett tidigt möte.


Solkramar från mäj


Tänk på att...

Lite träning är bättre än ingen alls...





Ovido - Quiz & Flashcards