Alla inlägg den 14 december 2008

Av Maria - 14 december 2008 07:42

Patrik har ju "träffat" en ny ung tjej vid namnet Greta och nu vill jag visa min nya Kärlek..Han heter Hans och är också lite yngre, tom yngre än Patrik.Hans och Patrik har ngt gemensamt...gissa vad??? Det är Kenneth´s härliga bäbisar. Han har även 2 till men de fick vara hemma blir lite "stimmigt" med 4 gojjor på stranden. Igår var vi på Surin Beach och åt middag på stranden på Mam´s seafood. Alltid lika god mat och de har gjort så mysigt. Chart försöker med allt så att det ska vara välkomnande och trevligt. Nu är det det redan från början tycker jag för de är så himla goa och härliga människor.Vi bjöd även med paret som sa "Ja til Kärleken" i fredags morseNu har han en kock som står och lagar precis vid stranden så att alla kan se hur det brinner och det blir lite "show" över det hela.Vi åt bla tiger räkor i tamarind sås, färsk bläckfisk, fritterade räkor, chicken in ginger, white snapper, en jätte god fisk som var tillagad så himla gott. Den stod och puttrade på vårt bord och frestade vår aptit....Patrik tog pizza....ja han blev mobbad... Nu ska jag få fart på överiga familjen för det är dax för frulle... 

Ha en bäst dag på er för det ska jag ha

Solkramar från mäj...  

Ovido - Quiz & Flashcards