Alla inlägg den 18 december 2008

Av Maria - 18 december 2008 16:04

Här är vår fina julgran precis lagom för oss.

Olle har pyntat den och nu har även en snygg stjärna kommit till som han har tillverkat.

Imorgon börjar jullovet och det tycker både Sandra och Olle ska bli skönt. Ja jag med för då blir det lite sovmorgon.


Vill ni ha ett bra boktips?

Munken som sålde sin Ferrari av Robin Sharma, den är så himla bra tycker jag. Passar precis in i mitt liv just nu. Blev så glad för det finns enfortsättning och den läser jag nu, är också bra. Står många tänkvärda saker i den..


Träffade 2 bpar idag och gissa vad de hade med till mig...

Det ena paret hade med en bit prästost och ett pkt löfbergslila hurra julafton.

Det andra paret hade med en godis påse till Olle, det tycker jag var gulligt av dem. Sandra var med när jag träffade dem och när jag sa att hon var min dotter då tyckte de det var "synd" om henne som inte fick en likadan som brorsan...

Jag är så glad över att jag får träffa så många härliga människor och dela deras lycka. Tänk att få gå på blopp flera gånger /månad....




Av Maria - 18 december 2008 10:43

Fick inte med de här i förra....


Solkramar igen...

Av Maria - 18 december 2008 10:39

Nu har jag köpt så fina blommor


Kostar nästan inget...

Fränt för jag planterade dem i cocosnötter som vi har träd på tomten.


Solkramar från mäj...

Ovido - Quiz & Flashcards