Alla inlägg under januari 2009

Av Maria - 8 januari 2009 05:19

Så här vackra var Tove & Henrik när de sa -Ja, till Kärleken en tidig morgon i december.

Det kom en långtail båt och hämtade upp dem när allt var klart.

De hade en heldag längst kusten och stannade till vid lite olika stränder.


Solkramar från mäj

Av Maria - 5 januari 2009 15:55

Massor av grattis kramar till Dennis som fyllde år igår...


Massor av kramar till Patriks mamma Solveig och Gösta som snart kommer hit och hälsa på oss och det ska bli jätte kul.

Solveig...vi har bett vår kompis skriva en lapp på thai med texten:

Jag är allergisk mot chili....

 Stackar dej.. och här i Thailand, men Olle har en lösning..

Bara hamburgare, carbonara och club sandwich...


Det kommer allt att lösa sig


Solkramar från oss

Av Maria - 5 januari 2009 15:35

Happy New year...

Nu var det länge sedan jag bloggade, har varit fullt upp.

En super trevlig nyårsafton på Kamala stranden kom hem vid 4 tiden.

Patrik dansade med polischefen m.m

det pratar vi inte om här...


Haft fullt upp med alla jobb vi ahr nu denna vecka 4 st.

Hade ett idag som gick som vanligt jätte bra. Solen var på samma lag som oss idag jippi...

Imorgon har vi vårt första på en ö. Sedan b festen i ett jätte stort hus vi har hyrt åt bparet.

Ska bli jätte kul och vi hoppas att vädret är med oss.


Pratade med Robin idag och där hemma har ni -23 burr...

Här har vi +32 just nu kl är ca 21.40...nu vet jag avrför jag är här och inte i Sverige....


Idag började Olle och Sandra skolan det var lite segt att gå upp för dem men det är skönt att det blir vardag igen.

Det var en ny kille på Olles skola idag från Kga wow..i samma ålder tom.

Olle hade inte alla detaljer...

Fatta min son och inte hade koll....


Saknar din blogg Sandra från USA alltid så roligt att gå in och läsa vad ni gjorde där borta. Tror inte att du Robin är lika flitig som Sandra att blogga. Jag tycker du ska lära han att blogga...


Snart kommer jag att lägga upp lite jobb bilder. Mitt internet har lagt av så jag får gå iväg och mejla till ett annat ställe men hoppas snart att det kommer igång.


Solkramar från mäj...

Ovido - Quiz & Flashcards