Alla inlägg den 13 januari 2009

Av Maria - 13 januari 2009 03:43

Tur att jag har Sandras blogg att följa så jag vet vad som händer i både Kga och Los Angles fniss...


Nu har Robin kommit fram och ska stanna tom april

Surfade runt lite på nätet och hittade det här

http://www.nwt.se/karlskoga/article451792.ece

 De måste ha tagit fel bild för det är inte Robin på bilden??!!...

Eller??


Massor av lycka till med tävlingar och träning Robin och Jonas.


Solkramar från mäj...

Av Maria - 13 januari 2009 03:22

Nu ska vi åka upp och visa Solveig och Gösta Bang Tao stranden.

Det är en av de finaste här på Phuket tycker jag.

Inte alls mkt folk och man får sola utan en massa försäljare som kommer hela tiden.


Idag har vi lite blåsigt men det är bara skönt att det fläktar lite.

Säger till alla inte inte ens tänka på den lilla tröjan till kvällen...

Men igår var det nästa så jag hade viljat ha en...

Ja jag vet, det är varmt men när man har varit här ett tag så blir man van och det känns lite "burrigt" trots att det är ca +25 på kvällen.


På fredag är det Kamala beach festival här i byn.

Förra året var det jätte roligt ordnat och det kommer det säkert att bli i år med.

Alla, eller många företag här går i en Parad genom Kamala och får visa upp sig. Även Olles skola Winfy går med. Förra året fick de andra pris för deras kläder så i år hoppas vi på en första plats.


Senare på kvällen är det massor av matställen som dukar upp på ett stort område (gissa om jag längtar), lotteristånd, lite hoppborgar och andra saker för barnen, en stor scen som det är uppträdande på m.m

Kul för det får Solveig och Gösta vara med och se också när de är här.


Nu tutar han på mig så det är bäst jag avslutar.

 Ha det gott för det ska jag ha


Solkramar från mäj...




Ovido - Quiz & Flashcards