Alla inlägg den 17 januari 2009

Av Maria - 17 januari 2009 17:23

Nu har vi varit på festival och mumsat både BBQ ribbs och thai pannkaka.

Det gillade Gösta för det var sött och gott...


På hemvägen blev det lite shopping bla till Melker...

Visste inte vilken modell på shorts du vill ha Martina så Sandra tog kort i butiken och nu får du välja.

Även vilken färg undrar mamma?


Solkramar från The Shoppers...

Av Maria - 17 januari 2009 11:24

Här skulle du vara med Reijo...bara dina kompisar.

De startade paraden med att åka först.

 Det var många fina hojar att vila ögat på....

 Nästan som min pärla där hemma i garaget...


Solkramar från oss

Av Maria - 17 januari 2009 11:13

Nu har vi visat Solveig och Gösta en av Phukets finaste stränder.

Ligger vid Bang Tao stranden.

De har det toppen ska vi hälsa till Martina...

Mkt shopping och alla frukt stånd är rensade på frukt av dem...

Nu sitter vi och fikar hemma hos dem vid deras mysiga pool.


Solkramar från oss i Paradiset...

Av Maria - 17 januari 2009 10:27

I går började Kamala beach Festival med en parad från Fantasea till stranden.

Många företag här i Kamala går med och visar upp sig i paraden.

Även Olles skola, Winfy var med.

Alltid kul att se alla blandningar på människor som går med allt från små till stora och även "Katojerna" killarna som är tjejer.

 Senare på kvällen är det  fest med massor av matstånd och jippon..


Men, jag blev dålig så jag fick gå hem och lägga mig fick en släng av "spyus sjukus" hade nog inte fått i mig tillräckligt med vatten under dagen, jag som brukar dricka i mängder...

Men idag mår jag bra igen.


Ikväll ska vi ner och se vad det finns för gott att stoppa i magen på festivalen.


Imorgon tar vi en utflykt och visar Solveig och Gösta mera av Phuket.


Solkramar från mäj...


Ovido - Quiz & Flashcards