Alla inlägg den 22 januari 2009

Av Maria - 22 januari 2009 17:41

Om någon ska till Kamala kan jag tipsa om ett toppen boende som heter Fantasea Villa.

Det är där Solveig och Gösta bla har bott.

Anna ska också bo där.

Super fräscha bungalows med pool.

Sovrum och vardagsrum m kök, AC och TV.

Bara att mejla mig så ordnar jag ett bra pris.

http://www.fanataseavillas.com/


Solkramar från mäj...

Av Maria - 22 januari 2009 17:29

Jaha då var det dags för en visum resa för att få 60 nya dagar.

Vi åker 29 jan och kommer hem 31 igen.

Patrik och jag ska på "vård av förälder" jippi...

Äta sova dricka när var och hur vi vill...


Ska hälsa på Stefan m familj som har flyttat dit och ska bo där i 1 år.

Malaysia ska bli roligt att se och kolla över vad deras kök har att erbjuda fniss

Även ett besök i Twin Tower, Petronas building ska vi nog hinna med.


På lördag åker Solveig & Gösta hem efter att besökt oss i 2 veckor.

Samma dag kommer Anna ner och hälsar på, det ska bli kul att få visa mitt Paradis.

Snart kommer även Gittan & Lars för att fira en "tonåring" som fyller år ha ha ha

Dä du Gittan ska bli kul...

 Grabbarna på skräddar gatan kommer att jubla när du kommer och Singha försäljningen kommer att öka när Lars är här.


Solkramar från mäj...

Ovido - Quiz & Flashcards