Direktlänk till inlägg 24 januari 2009

Cross i Los Angles....

Av Maria - 24 januari 2009 07:09

Massor av lycka till när du ska tävla i helgen Robin.

Önskar du hade en blogg så vi kunde se vad du pysslar med nu när inte Sandra är med och bloggar.

Du kan väl starta en enkel?


Hoppas nu hittar några bra sponsorer där borta som du kan ta med hem till Sverige inför nästa säsong.

Jag ska ta kort på crossbanan som ligger här vid oss så får du se vad de kör på här ha ha ha.

En dag när vi åkte förbi så hade de banan till slaktplats för en ko hm..

Trodde först att det hade hänt en olycka för det var så mkt folk där men så var inte fallet.

Det var marknad bara några 100 meter längre bort så mums va vi blev sugna på att handla kött där.


Solkramar från en stolt mamma som håller både tummar och tår för dej...

 
 
Lena

Lena

27 januari 2009 12:46

Tja på Er!
Ja, ni verkar ju ha fullt upp mest hela tiden - kul!

Här hemma rullar det på som vanligt - smider nya planer när jag får en döstund, vissa är är bra å vissa dåliga, ju du vet ju hur det där går till hahaha

Nu har det allt varit mulet ett tag här hemma så jag längtar lite (!) efter solen, vore ju kul å se hur den ser ut när den lyser MEN jag vet - den kommer!Annars kan ju du skicka hem lite per post - finn en lösning på den du! hahaha

Hoppas ni alla mår bra och att ni inte sliter ut shortsen FNISS!!!!

Hörs Kram kram!

http://tass.cybersite.se

 
Ingen bild

Maria

27 januari 2009 17:33

Härligt Lena m nya planer...
Ja solen ja...
Den har vi lysande varje dag och just nu ute en temp på +29 och fläkten på för fullt på altanen.
Patrik snickrar på ngt nytt sätt att skicka hem lite värme på...men de tkommer nog att ta en stund så du får hålla till godo med massor av solkramar från oss istället

 
Ingen bild

Annika

28 januari 2009 20:59

Hej på er!
Hoppas att allt är bra med er och att ni tar vara på solen för den är inte här hemma för tillfället, men den kommer förhoppningsvis.
Kul att läsa vad ni gör där borta, jag kollar nästan varje dag på din blogg.
Ha det! Kramar från Annika

 
Ingen bild

Maria

29 januari 2009 10:20

Annika...jag skickar gärna över massor av sol till er för vi ahr och det blir över.
Nu är Anna och hälsar på oss och de bor bara 2-3 min från oss. Patrik jag är till KL på visumresa. Hälsa alla och ge Ronja en bamse kram från oss

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria - 18 januari 2010 02:49

Jaha, då var det måndag i Paradiset igen.   Den här veckan är det mycket på G. Roliga möten och lite annat smått och gott.          Så här bor vi i vårt nya hus nu. Jätte mysigt men en otrlolig färgsättning inne. I hela huset har vi b...

Av Maria - 16 januari 2010 16:14


Men oj va det var länge sedan jag bloggade fick jag se. Har ju fullt upp på dagarna med både jobb och annat besök. Rosita & Janne har varit här och vi hade kul som vanligt. Möe skratt å tokigheter blev det. De höll inte på att komma hem he...

Av Maria - 27 december 2009 09:30

Nu är julen slut igen... Nu är det inte samma julstress här som hemma visserligen.   Var till temlpet och munkarna igår. Det har blivit vår tradition och det känns skönt. En dag som jag skulle viljat haft Robin, Sandra och Sofia här....   V...

Av Maria - 25 december 2009 16:14

      God fortsättning... Hade en härlig julafton igår. Jul lunch på stranden. Hämtade Rosita & Janne "mitt i Kalle Anka" Vi träffades ett helt gäng nere hos våran "favvo" Mr Sutee på stranden för julmiddag på kvällen. De hade gjort s...

Av Maria - 23 december 2009 11:38

     Vi har så många husdjur här hos oss. Det här är Fegis, vi kallar honom det för i början var han en riktig fegis.   Han är bara en valp och det märks för han kom i morse med Stinas sko i munnen. Det luktade väl "gott" så klart.   ...

Ovido - Quiz & Flashcards