Direktlänk till inlägg 28 november 2009

Beachdag....

Av Maria - 28 november 2009 15:55


Idag har vi varit på beachen och träffat Mr Sutee och hans gulliga fru.

-Maria, do you want some chicken red curry? var det första han sa.

De har den absolut godaste maten i hela Kamala med det lilla köket.

Kort kommer snart...

Även massage tjejerna. Dada  blev jätte glad och jag sa att du "Risotta" kommer ner...


Så himla skönt i havet. Jag har glömt va varmt det är att det inte ens är en liten burr när man går i.

Blev givetvis lunch där "flid lis with sicken" mkt plick naam plaa på det....


Nu ska jag ge Olle en omgång i kort Chicago jag vinner:))


Solkramar från mäj....


 
 
Ingen bild

Rosita

30 november 2009 06:26

Det låter underbart! Vi längtar ihjäl oss! Nässén kollar hela tiden efter resor. Vi kanske kommer tidigare än vad vi planerade från början! Hälsa alla!! Regnkramar från oss.

 
Ingen bild

Maria

30 november 2009 08:09

Ja gör det...vore så himla kul. Jag kollar efter bra rum åt er.

Solkramar från oss

 
Ingen bild

Malin

30 november 2009 09:23

Fina du, trodde inte att jag någonsin mer skulle sakna livet bland palmerna men när jag läser dina rader blir jag mer än sugen på att åka tillbaka. Åh så härligt det låter.

Här har vi just haft ett grått och dimmigt första advent, men mysigt ändå..

Hur länge stannar ni? Kanske kanke att vi kan hinna med att komma ner i mars. Vore så mysigt. Vi får se hur resan till Miami med Pauline går först.

Längtar efter att träffa dig!
Stor stor kram till er från oss

 
Ingen bild

Kerstin farmor

30 november 2009 13:02

Jag är såå avundsjuk, jag är såå avundsjuk. Här är as usually
grått, grått, regn regn. Alkvettern börjar bli lika stor som Vänern! Fast inte riktigt. Hade stor fest med badtunna och catringmat här i lördags. Barn o barnbarn+ Edwins två småkusiner. Lajbans värre. Saknade tre pers som lever lyxliv i LA. Arnes o min 50-åriga bröllopsdag!! Dä Du! Kram K o A

 
Ingen bild

Maria

30 november 2009 15:01

Malin ni är så välkomna det vore jätte kul om ni kom ner men ni måste komma före 2 mars för då åker vi hem....kanske:))

Farmor å farfar wow super grattis va mysigt.
Ni skulle ju vara här och förnya era äktenskapslöften det vore väl ngt det...
Men men plötsligt händer det...
Jag ser fram emot det
Solkramar från oss...

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria - 18 januari 2010 02:49

Jaha, då var det måndag i Paradiset igen.   Den här veckan är det mycket på G. Roliga möten och lite annat smått och gott.          Så här bor vi i vårt nya hus nu. Jätte mysigt men en otrlolig färgsättning inne. I hela huset har vi b...

Av Maria - 16 januari 2010 16:14


Men oj va det var länge sedan jag bloggade fick jag se. Har ju fullt upp på dagarna med både jobb och annat besök. Rosita & Janne har varit här och vi hade kul som vanligt. Möe skratt å tokigheter blev det. De höll inte på att komma hem he...

Av Maria - 27 december 2009 09:30

Nu är julen slut igen... Nu är det inte samma julstress här som hemma visserligen.   Var till temlpet och munkarna igår. Det har blivit vår tradition och det känns skönt. En dag som jag skulle viljat haft Robin, Sandra och Sofia här....   V...

Av Maria - 25 december 2009 16:14

      God fortsättning... Hade en härlig julafton igår. Jul lunch på stranden. Hämtade Rosita & Janne "mitt i Kalle Anka" Vi träffades ett helt gäng nere hos våran "favvo" Mr Sutee på stranden för julmiddag på kvällen. De hade gjort s...

Av Maria - 23 december 2009 11:38

     Vi har så många husdjur här hos oss. Det här är Fegis, vi kallar honom det för i början var han en riktig fegis.   Han är bara en valp och det märks för han kom i morse med Stinas sko i munnen. Det luktade väl "gott" så klart.   ...

Ovido - Quiz & Flashcards