Alla inlägg den 21 november 2009

Av Maria - 21 november 2009 11:11



Måste testa webbkameran...

Av Maria - 21 november 2009 10:56

Finns det något bättre att vakna när solen skiner...

Allt går så himla mkt lättare.

Idag blir det till att packa och inhandla det sista före vi åker.

Var på shopping igår och hon i kassan undrade väl va jag hade för konstiga matvanor för i min korg fanns det...

5 tuber räkost, många tuber ädelost m olika smaker, glögg, pepparkakor, aromat, vaniljsås, tacokrydda, prästost, sill i olika smaker och några påsar skumtomtar.


Ikväll kommer goa vänner på mini julbord så då ska det mumsas.


Nu blir det en prom med Texas och kameran åker med så jag har lite fina bilder att titta på om jag motförmodan längtar hem.


Ha en bäst lördag på er för det ska jag ha


Tänk på att...

Livet är inte de dagar som gått utan de dagar man minns...


Solkramar från mäj Cool

Ovido - Quiz & Flashcards