Alla inlägg den 13 november 2009

Av Maria - 13 november 2009 15:42

Nu är det inte långt kvar tills jag åker....24 november-2 mars den här säsongen.

Måste värma upp mitt bloggande lite inför vintern.


Första dagarna bor Olle och jag på hotell hosvänner.

Sedan flyttar vi in i ett jätte fint hus som vi får hyra av andra vänner.

Bor där tom mitten av januari...sen vet jag att vi inte vill flytta därifrån för det är så bra där.

Det löser sig allt vart vi ska bo sen.


Jobbar sista dagen på måndag och det ska bli tråkigt...men jag är ju snart tillbaka igen.

Nästa vecka har jag en "lista för listan" på saker som ska göras hahaha...


Tänkte skypa med Robin & Sandra snart för de är i Los Angelses och kommer hem i dec.


Ha en bäst helg på er


Solkramar från mäj...


Tänk på att...

Det finns saker att vara nöjd över

Särskilt om man tänker på alternativen...


Solkramar Kyss från mäj


Ovido - Quiz & Flashcards