Alla inlägg den 30 november 2009

Av Maria - 30 november 2009 15:36

Idag har det varit jobb dag, jätte kul.


Varit till skräddaren, bokat rum och middag.

Träffat May på The Palms och kollat rummen åt Åsa med vänner som kommer hit imorgon. de får kanon rum kul...

I morgon besök på Cape Sienna ang lite middagar och rumsbokning.

Har även träffat en ny hår och make-up kille som vi kan använda oss av när Oy är upptagen. Han ska visst vara en av de bästa här på ön.


Hoppas jag får min bil snart. Vill inte gärna åka moppe utanför Kamala då känns det tryggare med bil.


Vi hade tre fika hos oss vid poolen idag med goa vänner

Vello Johanna Chris Göran Elli Sebastian

Tror att ungarna låg i över 2 timmar...


Nu ska jag spara inlägget innan jag bekräftar så inte hela försvinner för mig..igen...


Imorgon är det 1 december. Sista månaden på 2009...


     .

Ovido - Quiz & Flashcards