Direktlänk till inlägg 25 november 2009

Hemma igen...

Av Maria - 25 november 2009 18:47



Åh va skönt det vara att komma hem igen när värmen bara slog emot oss.

Lång resa Arlanda Beijing där blev det 2 flygplatser för det var så dimmigt. Gillade ju inte jag upp ner upp ner men men...

Till slut Bangkok och Kamala.


När vi kom fram blev der bara in på hotellet www.fantaseavillas.com

på men mindre kläder och över till Popey för en kall singha. Olle klämde en bananasplit fast det var stängt men de öppnade så gärna för honom.

Det är så himla kul att komma hit och bara vi gick utanför så ropade de på oss på 2 ställen före Popey.

But where is khun Patrik????

Ja vart är han stackarn...

Han kommer nog snart tänker jag.


Nu är det natta för imorgon drar det igång direkt.

Klipp å sling hos Oy det ska bli skönt...


Massor av solkramar från mäj  

 
 
Ingen bild

Syrran

25 november 2009 19:14

Gud va det låter mysigt.....Här inte uppehåll mellan skurarna. Jag med till frissan imorgon men jag går till Susanne....

 
Kusin Lena

Kusin Lena

25 november 2009 21:27

NNJJUUUTTTT ...åhhh va härligt att ni är framme. stor Kram från Herr och Fru Svanberg.

http://www.lillahjartat.bloggplatsen.se

 
Kristina

Kristina

25 november 2009 21:29

Hejhej Maria,
härligt ni ser ut att ha det... här är det också skönt, inte alls så varmt förstås. Jag har ägnat dagen åt att köra terrängbil, jättekul - vi hade på snökedjor och körde i bergen också! K är ett vackert land - men jag längtar hem så vansinnigt!
Må så gott och vi hörs!
Kramkram, Kristina

http://kris.lundberg1959.blogspot.com

 
Ingen bild

ove

25 november 2009 23:19

hej på er ni får ha det så bra kram ove

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria - 18 januari 2010 02:49

Jaha, då var det måndag i Paradiset igen.   Den här veckan är det mycket på G. Roliga möten och lite annat smått och gott.          Så här bor vi i vårt nya hus nu. Jätte mysigt men en otrlolig färgsättning inne. I hela huset har vi b...

Av Maria - 16 januari 2010 16:14


Men oj va det var länge sedan jag bloggade fick jag se. Har ju fullt upp på dagarna med både jobb och annat besök. Rosita & Janne har varit här och vi hade kul som vanligt. Möe skratt å tokigheter blev det. De höll inte på att komma hem he...

Av Maria - 27 december 2009 09:30

Nu är julen slut igen... Nu är det inte samma julstress här som hemma visserligen.   Var till temlpet och munkarna igår. Det har blivit vår tradition och det känns skönt. En dag som jag skulle viljat haft Robin, Sandra och Sofia här....   V...

Av Maria - 25 december 2009 16:14

      God fortsättning... Hade en härlig julafton igår. Jul lunch på stranden. Hämtade Rosita & Janne "mitt i Kalle Anka" Vi träffades ett helt gäng nere hos våran "favvo" Mr Sutee på stranden för julmiddag på kvällen. De hade gjort s...

Av Maria - 23 december 2009 11:38

     Vi har så många husdjur här hos oss. Det här är Fegis, vi kallar honom det för i början var han en riktig fegis.   Han är bara en valp och det märks för han kom i morse med Stinas sko i munnen. Det luktade väl "gott" så klart.   ...

Ovido - Quiz & Flashcards