Direktlänk till inlägg 17 november 2008

Missa inte Lottas skafferi i Karlskoga

Av Maria - 17 november 2008 16:40

Nu ska ni få ett super tips av mig.

Hälsade på en gammal kompis till mig innan jag åkte till Thailand som har öppnat (för ca 1 årsedan) en jätte rolig butik i Karlskoga, Lottas skafferi, se länk till höger eller

http://www.lottasskafferi.com/

Hon har det där perfekta när du ska till ngn som  har allt.

Jag var till en vän innan jag åkte och köpte med lite goda ostar, annorlunda marmelander och hennes eget bakade hårda tranbärsbröd. Allt var inslaget i en jätte fin presentförpackning och det VAR uppskattat.


Kom ihåg att hälsa till Lotta från mej när du går dit...


Solkramar från hon som skulle ge vad som helst för hennes goda ostar nu...

 
 
Ingen bild

Lena (ho' m vovvarna!)

18 november 2008 13:35

Tja på Er!
Ser att ni har det riktigt bra redan - va skönt!
Kan riktigt känna värmen i mina tankar, tur att det är fler som kan komma till Er i år och få känna på Härligheten!

Må så gött

Kramar fr mig å hälsa till gänget...det kommer väl ner en Thailandsugentjej snart till Er - så hälsa henne oxå;o))))

 
sofia

sofia

18 november 2008 19:15

Hej Maria!
Hoppas du har det bra där borta i värmen.
Tyvärr så kommer nog ingen försöka ringa till dig ang. mitt försök till att få ett jobb då chefen inte hade fått min ansökan så den är putts veck! Men men, skicka över lite värme hit, för någon kyla lär vi ju aldrig få :)

Kram Sofia Lindgren!

http://kykkling.blogg.se

 
Ingen bild

Kickan

19 november 2008 20:27

halloooooo på er i värmen, se till att hålla kvar den tills vi kommer ;-) Vi kommer snart och längtar mycket efter er. Kramar från Birkeburkarna

 
ida

ida

20 november 2008 10:24

Hej! Ta chansen att få gratis kläder från H&M eller Gina Tricot! Gå in på http://www.gratisklader.se/Register.asp?r=103757 och läs mer!

http://www.gratisklader.se/Register.asp?r=103757

 
Ingen bild

kristina

24 november 2008 23:07

Yes, det var jättemumsigt det du köpte på Lottas skafferi - tog slut väldigt snabbt....MUMS!
Kramar, Kristina

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria - 18 januari 2010 02:49

Jaha, då var det måndag i Paradiset igen.   Den här veckan är det mycket på G. Roliga möten och lite annat smått och gott.          Så här bor vi i vårt nya hus nu. Jätte mysigt men en otrlolig färgsättning inne. I hela huset har vi b...

Av Maria - 16 januari 2010 16:14


Men oj va det var länge sedan jag bloggade fick jag se. Har ju fullt upp på dagarna med både jobb och annat besök. Rosita & Janne har varit här och vi hade kul som vanligt. Möe skratt å tokigheter blev det. De höll inte på att komma hem he...

Av Maria - 27 december 2009 09:30

Nu är julen slut igen... Nu är det inte samma julstress här som hemma visserligen.   Var till temlpet och munkarna igår. Det har blivit vår tradition och det känns skönt. En dag som jag skulle viljat haft Robin, Sandra och Sofia här....   V...

Av Maria - 25 december 2009 16:14

      God fortsättning... Hade en härlig julafton igår. Jul lunch på stranden. Hämtade Rosita & Janne "mitt i Kalle Anka" Vi träffades ett helt gäng nere hos våran "favvo" Mr Sutee på stranden för julmiddag på kvällen. De hade gjort s...

Av Maria - 23 december 2009 11:38

     Vi har så många husdjur här hos oss. Det här är Fegis, vi kallar honom det för i början var han en riktig fegis.   Han är bara en valp och det märks för han kom i morse med Stinas sko i munnen. Det luktade väl "gott" så klart.   ...

Ovido - Quiz & Flashcards