Alla inlägg den 5 november 2008

Av Maria - 5 november 2008 23:38

Jaha då var det färdigpackat..tror jag.

Hade som tur var börjat packa och fixa i ordning i tid och tur var väl det.

För när jag vaknade i går morse blev jag överraskad med magsjuka....

Låg hela dagen och kunde inte göra ngt av det som jag hade tänkt.

Men idag har det gått i 120...

Hoppas nu bara att Patrik och Olle klarar sig. De har tagit huskuren med vitpepparkorn.


Nu är allt från Kalles kaviar till prästost ner packat.

Även skumtomtar har Olle med sig...


Nu är det natti natti för kl 8.00 imorgon bitti lämnar vi Karlskoga för 5 månader i Thailand och gissa om det ska bli skönt.


Ha det bäst här hemma för det ska vi ha!!!


Solkramar från mäj


Tänk på att...

När man är frisk har man 1000 önskningar

När man är sjuk har man bara en...


Den önskningen hade jag hela dagen igår

Ovido - Quiz & Flashcards