Alla inlägg den 24 november 2007

Av Maria - 24 november 2007 21:59

Nu är jag packad och klar...

Det har varit några hektiska dagar nu på slutet.

Men jag har planerat så bra faktiskt så jag har inte blivit stressad.

Det beror nog på att jag nästan hade en lista för listan...


Nu är allt från kaviar till pepparkasdeg med. En och annan tomte och tomtebloss är också nerpackat.

Alex och Dennis (och Texas får jag inte glömma) har varit här så det har varit kram och buskalas.

Fick så himla snygga bilder på grabbarna som vi ska ta med till Thailand.

Tur att jag har mycket bilder på nära och kära i datorn som jag kan titta på.


Nu har gubben Frost varit här och det är verkligen vinter...

Kollade vädret i Phuket +23 kl 23.45 gu´va gött.


Nu väntar kudden på mig...


Tänk på att...

Imorgon kommer det en ny dag med nya utmaningar



Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards