Direktlänk till inlägg 22 mars 2009

Brunch på Cape Sienna...

Av Maria - 22 mars 2009 10:26

Nu är det mat igen...

Varit på Cape Sienna på brunch och gissa om det var gott.

Vi satt och åt i 3 timmar, det fans allt.

När vi efter 3 vändor på buffébordet som innehöll allt från sushi, lax, tapas rätter, rocklobster, tigerräkor m.m var klara för efterrättsbuffén kom de och frågade vad vi önskade till varmrätt!!!!

Jag orkade ingen varmrätt men 2 vändor på efterrättsbordet, det gick ner.

En fantasktik utsikt ingår också i brunchen.

De har Kamalas bästa läge och den bästa servicen av alla restauranger här just nu.

www.capesienna.com



Ikväll ska vi på Phuket stunt show, något som Olle säkert kommer att gilla.

Återkommer senare med info om deras show och buffé.

Jag kommer väl att rulla in på Arlanda snart.


Solkramar från mäj...

 
 
lies and fantasies

lies and fantasies

22 mars 2009 10:36

Hej, jag har ett erbjudande till dig som du inte får missa!
Bli medlem på GratisMode.se idag så länkar jag till din dig plus att jag skriver ett inlägg om din blogg! Skicka en kommentar till mig med det användarnamn du väljer på GratisMode så är allt fixat!

Bli medlem via denna länken: http://www.gratismode.se/?c=4678
På gratismode kan du samla påoäng helt gratis för att få presentkort från över 60 olika butiker! Enklet och GRATIS! Vad kan va bättre såhär precis innan studiebidrag / lön???
Ha en underbar söndag, och hör av dig med användarnamnet så fort du blivit medlem!

http://www.metrobloggen.se/liesandfantasies

 
Ingen bild

kristina L

22 mars 2009 21:33

Hej! Då är ni snart hemma!? Jag laddar för - tro det eller ej - LUMPEN! Förklarar mer senare... men det betyder att gamla Svedala får klara sig utan mig i vinter 2010 och i ett halvår framåt...Välkommen till våren! Den finns just nu i Göteborg! Kram!

 
Ingen bild

Maria

23 mars 2009 15:26

Men Kristina...va fränt ska bli kul att höra.
Ja ladda med ngt gott Amarone för det är jag sugen på...är inte bortskämd med det här.
Solkramar från mäj

 
Ingen bild

Kusin L

23 mars 2009 19:25

Åhhh för jag har varit på cape sienna...wiiiiieee vilken vacker hemsida o den i verkligheten ska vi inte snacka om...känner pirret o kärleken i magen när jag tänker på vår vackra bröllopsmiddag...tack älskade faster för den underbara upplevelsen...men brunchen lät ju inte fy skam heller...fniss. Ses snart. kramaammmmmm

 
Ingen bild

kristina L

23 mars 2009 21:35

Lite uppfriskande snö är äntligen på G! Det verkade i lördags som om våren hade kommit för att stanna - men nej, himla tur att det blev rejält med snö idag! Vem vill ha vår? Bläää... (hur är man ironisk i mail? .... det var ett försök till rioni!) Kram!

 
Ingen bild

kristina L

23 mars 2009 21:37

"rioni?" låter som en pastasort.... jag menar med förra inlägget: jädrans väder! Välkomna hem - ni kommer att känna igen er! Kram!

 
Ingen bild

Anna M

24 mars 2009 07:23

Ja vintern kommer ni nog inte slippa undan tyvärr. Igår kom det en omgång snö igen och nu är det åtta minus, så det ser ut som en fin januari dag när man tittar ut. Ska på trädgårdsmässa i Stockholm till helgen men trädgårdsarbetet känns allt långt bort.....
Välkomna hem
Kram Anna

 
Ingen bild

Rosie

24 mars 2009 13:02

En liten påminnelse bara!
Du glömmer väl inte att köpa den röda härliga "Mariaväskan" när du håller på med slutshoppingen!!!
Kram

 
Ingen bild

Maria

24 mars 2009 14:15

Jaha Rosie den har jag kollat på 110 ggr ska du veta. Sista fans den inte kvar!!!!
Jag får ta en annan. Tänkte på dej häromdagen när jag var där och kollade efter andra. De har så många snygga så det får nog bli några stycken om jag får plats med dem i resväskan såklart, den är redan FULL
Har några dagar kvar i Paradiset.
Solkramar från mäj

 
Ingen bild

Lena

24 mars 2009 19:49

Nu jädrans verkar det som ni är på väg hemöver märker jag....Hoppas det är m "lite" glädje i alla fall, Svedala kommer i allafall kunna bjuda på lite vårsol får vi hoppas å det brukar kunna vara rätt "nice";D

Kram å vi syns......snart

 
sandra

sandra

24 mars 2009 22:03

Åå brunch =) vet du maria, peo köpte med sushi en dag och jag provade, det var faktiskt riktigt gott =) nu sitter jag och solar, måste få lite färg innan vi åker hem :D ses om bara en vecka =)

http://sandragranath.blogg.se

 
Ingen bild

kristina L

24 mars 2009 23:14

Amarone, skrev du? Jo, det blir det... På min fest i slutet av april blir det bara goda viner - livet är för kort för att man skall behöva stå ut med dåliga viner! Cheers!

 
Ingen bild

Ingvor

25 mars 2009 19:18

Vi har vunnit 110:- på vårt lotto!!!!!Vad skall vi göra med alla pengarna????? Börja spara till första miljonen!? Saknar er! Hälsa grabbarna! En snöig solig kram från Ingvor och Kenth

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria - 18 januari 2010 02:49

Jaha, då var det måndag i Paradiset igen.   Den här veckan är det mycket på G. Roliga möten och lite annat smått och gott.          Så här bor vi i vårt nya hus nu. Jätte mysigt men en otrlolig färgsättning inne. I hela huset har vi b...

Av Maria - 16 januari 2010 16:14


Men oj va det var länge sedan jag bloggade fick jag se. Har ju fullt upp på dagarna med både jobb och annat besök. Rosita & Janne har varit här och vi hade kul som vanligt. Möe skratt å tokigheter blev det. De höll inte på att komma hem he...

Av Maria - 27 december 2009 09:30

Nu är julen slut igen... Nu är det inte samma julstress här som hemma visserligen.   Var till temlpet och munkarna igår. Det har blivit vår tradition och det känns skönt. En dag som jag skulle viljat haft Robin, Sandra och Sofia här....   V...

Av Maria - 25 december 2009 16:14

      God fortsättning... Hade en härlig julafton igår. Jul lunch på stranden. Hämtade Rosita & Janne "mitt i Kalle Anka" Vi träffades ett helt gäng nere hos våran "favvo" Mr Sutee på stranden för julmiddag på kvällen. De hade gjort s...

Av Maria - 23 december 2009 11:38

     Vi har så många husdjur här hos oss. Det här är Fegis, vi kallar honom det för i början var han en riktig fegis.   Han är bara en valp och det märks för han kom i morse med Stinas sko i munnen. Det luktade väl "gott" så klart.   ...

Ovido - Quiz & Flashcards