Direktlänk till inlägg 7 mars 2009

Herr & fru Svanberg...

Av Maria - 7 mars 2009 05:17

Grattis till er....

Nu har de sagt Ja till Kärleken på en strand i Paradiset...

Lena & Benny var så jätte fina och inte ett öga vart torrt...

Johanna sjön deras låtar och vi skålande i champagne.


Middag överraskade vi med på Cape Sienna i sky baren, ett nybyggt hotell som precis har öppnat här i Kamala.

Utsikt över hela havet och Kamala stranden.
Maten var bland det godaste jag har ätit och jag har mumsat runt en hel del här nere. Servicen var i toppklass.


Vi sa till att de skulle stå klara kl 11 på morgonen och ha med sig allt för en övernatting. Lena blev lite nervis för hon trodde att vi skulle ta dem till en ö där de skulle bo i hydda...fy va mkt småkryp..

Men så var det inte...de fick en övernattning på The Palms hotell också ett nybyggt här i Kamala så det blev en tur på ca 200 meter bara.


En jätte fin dag och en super god middag som var den första på Cape Sienna men säkert inte den sista....


Massor av lycka till herr & fru Svanberg.

Var rädda om varandra och tänk på att Kärlek kan man aldrig få för mycket av...


Solkramar från oss som var med på er underbara dag här i Paradiset...


P.S En extra puss till snygga bruden från kusin Olle....

 
 
kristina L

kristina L

7 mars 2009 10:02

Grattis Lena & Benny! ... till andra bröllopsdagen :)
Jag har alla papper i tryggt förvar ännu - so no worries!
En stor och varm kram - så fina ni är!

http://krislundberg1959.blogspot.com

 
Anja

Anja

7 mars 2009 18:07

Inte ett öga torrt här heller när jag ser bilderna. Gud så fina ni är. Stort grattis till er båda för att ni fick varandra.

http://www.anjaek.se

 
Ingen bild

anna-panna

7 mars 2009 20:02

Grattis till bröllop nr 2!
Jätte fina e ni!!

Stora o många kramar till herr o fru svanberg!!

Sakbar er! men nu e ni snart hemma;)

 
Ingen bild

Ewa

8 mars 2009 07:50

Åhhh
Vilka snyggingar!!
Grattis Kramar, till Herr & Fru Svanberg!

Vi ses snart =)

 
Ingen bild

Åsa

8 mars 2009 19:01

Här kommer en MASSA grattis kramar och Lyckoönskningar till er Lena och Benny!!! Så otroligt fina ni är!!!
Kramar från Åsa och Björn Valby

 
Ingen bild

Mamma A-C

8 mars 2009 19:20

Jag är så glad för er skull men.... jag ville så gärna vara med även där nere. Ni ser så fina ut. Hoppas att ni har tagit mycket kort! Många kramar till er båda från extra mor och far.

 
Ingen bild

Rosie

8 mars 2009 20:27

STORT GRATTIS till det vackra brudparet Svanberg
Fortsätt ha en underbar smekmånad/semester i leendets land.
Många kramar från Rosie m. familj

 
anki

anki

8 mars 2009 23:49

Hejsan :)
Bor/har ni bott på cape sienna? ska dit i april och undrar om det är fint :D
GRATTIS måste man ju också säga :)

http://ankiblom.blogg.se

 
Ingen bild

sofia

9 mars 2009 08:37

Grattis kusin Lena och Benny... Ni är verkligen jätte vackra, kan förstå att inte ett öga var torrt=) Många Kramar från sunne

 
Ingen bild

Kusin L

12 mars 2009 07:45

Hellooooo....jag vill gifta mig igen o igen o igen när jag ser bilderna....det blev ju sååå himla vackert o bilderna som ligger i resväskan ska vi gotta oss i snart. Nu är vi hemma o jag får tacka för alla lyckönskningar...det värmer i hjärtat!!!!!!!Tack Fastera, Patrik o Olle för en fantastisk dag...o alla runt omkring som gjorde min o Bennys dag såååååå himla speciell. Olle....det finns snö kvar!!!!...kramar i massor...längtar redan efter er!!! Herr o Fru Svanberg

 
Ingen bild

f.d svärmor; farmor

12 mars 2009 22:06

Äntligen! Har inte nått din blogg på länge, så jag har inte kunnat följa hur Ni mår. MEN av vad jag ser har NI det fortfarande förträffligt. Här är det fortfarande VINTER!!BURR!! Vill inte ha mera. Stanna där ni är. Just nu snöar det igen!! Var 10 minus i natt.å så talar de om global uppvärmning, bla bla! Kramar från oss i Åbes;viken.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria - 18 januari 2010 02:49

Jaha, då var det måndag i Paradiset igen.   Den här veckan är det mycket på G. Roliga möten och lite annat smått och gott.          Så här bor vi i vårt nya hus nu. Jätte mysigt men en otrlolig färgsättning inne. I hela huset har vi b...

Av Maria - 16 januari 2010 16:14


Men oj va det var länge sedan jag bloggade fick jag se. Har ju fullt upp på dagarna med både jobb och annat besök. Rosita & Janne har varit här och vi hade kul som vanligt. Möe skratt å tokigheter blev det. De höll inte på att komma hem he...

Av Maria - 27 december 2009 09:30

Nu är julen slut igen... Nu är det inte samma julstress här som hemma visserligen.   Var till temlpet och munkarna igår. Det har blivit vår tradition och det känns skönt. En dag som jag skulle viljat haft Robin, Sandra och Sofia här....   V...

Av Maria - 25 december 2009 16:14

      God fortsättning... Hade en härlig julafton igår. Jul lunch på stranden. Hämtade Rosita & Janne "mitt i Kalle Anka" Vi träffades ett helt gäng nere hos våran "favvo" Mr Sutee på stranden för julmiddag på kvällen. De hade gjort s...

Av Maria - 23 december 2009 11:38

     Vi har så många husdjur här hos oss. Det här är Fegis, vi kallar honom det för i början var han en riktig fegis.   Han är bara en valp och det märks för han kom i morse med Stinas sko i munnen. Det luktade väl "gott" så klart.   ...

Ovido - Quiz & Flashcards