Direktlänk till inlägg 24 februari 2009

Internet strul gör mig.....

Av Maria - 24 februari 2009 05:19

Nu finns det en sak jag längtar hem till....mitt internet...

Det fungerar inte och inte mejlen som jag vill heller.

Sitter och snikar in mig på The Bay´s just nu och Patrik tar thailektioner med Dengh.


Nu har som sagt Sandra åkt hem och det är jätte tomt utan dej snyft...

Alla saknar dej och speciellt Op!!!!

Nona och brudarna frågade efter dej

Mr Sutee samma sak...

Jag saknar mitt blomproffs.

Pia har tagit över nu så det går allt bra.


Tomt även utan våra kära grannar Pelle och Sara med deras goa ungar som också åkt hem till Svedala.

Vi saknar vår extra som Vigor...

Han som alltid kom varje morgon över gräsmattan och var kaksugen ha ha ha

 Moa som alltid kom och kröp upp i knät och gärna ville sitta nära Olle och mysa och solstrålen Hannes.

Ja självklart er med Pelle och Sara.

Snart du Pelle får du ta både semla och kanelbulle.

Kollade Sandras blogg och hon hade bild på semlor och skrev at hon tänkte på dej när hon åt den.

Tänk att för mig som älskar bakverk m.m att fått bott granne med en svensk bagarmästare och en 4á i EM i bageri.

Men....vi hade ingen ugn så det blev inga smak prov bara massor av fantasier om alla goda bakverk som han gör.

Till sommar´n då ska vi smaska, eller hur?

Sara jag lovar att jag ska ta över efter dig på stranden med alla prom...


Ha en fantastisk dag för det ska jag ha


Solkramar från mäj.


Tänk på att...

Var alltid öppen för nya människor

Du vet aldrig vem du träffar...

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria - 18 januari 2010 02:49

Jaha, då var det måndag i Paradiset igen.   Den här veckan är det mycket på G. Roliga möten och lite annat smått och gott.          Så här bor vi i vårt nya hus nu. Jätte mysigt men en otrlolig färgsättning inne. I hela huset har vi b...

Av Maria - 16 januari 2010 16:14


Men oj va det var länge sedan jag bloggade fick jag se. Har ju fullt upp på dagarna med både jobb och annat besök. Rosita & Janne har varit här och vi hade kul som vanligt. Möe skratt å tokigheter blev det. De höll inte på att komma hem he...

Av Maria - 27 december 2009 09:30

Nu är julen slut igen... Nu är det inte samma julstress här som hemma visserligen.   Var till temlpet och munkarna igår. Det har blivit vår tradition och det känns skönt. En dag som jag skulle viljat haft Robin, Sandra och Sofia här....   V...

Av Maria - 25 december 2009 16:14

      God fortsättning... Hade en härlig julafton igår. Jul lunch på stranden. Hämtade Rosita & Janne "mitt i Kalle Anka" Vi träffades ett helt gäng nere hos våran "favvo" Mr Sutee på stranden för julmiddag på kvällen. De hade gjort s...

Av Maria - 23 december 2009 11:38

     Vi har så många husdjur här hos oss. Det här är Fegis, vi kallar honom det för i början var han en riktig fegis.   Han är bara en valp och det märks för han kom i morse med Stinas sko i munnen. Det luktade väl "gott" så klart.   ...

Ovido - Quiz & Flashcards