Direktlänk till inlägg 17 februari 2009

Till havs....

Av Maria - 17 februari 2009 02:00

Idag ska jag ut till havs med ett gäng tjejer, mammor på skolan.

Ska bli kul vi ska norr över.

En heldag så ikväll är det säkert lite varmt åt pälsen...


Kommer tillbaka med bilder.


Tack snälla Sandra för den fina bilden på vårt snöiga hus....

Nu längtar jag absolut inte hem fniss...



Solkramar från mäj

 
 
Ingen bild

Anki

17 februari 2009 12:48

Jag skulle lätt byta med dig...bättre att vara "bara" i pälsen..än att behöva klä på sig den!!Iskalla hälsningar från vintern i Sverige!! Ha en trevlig dag..Kram Anki..Ps!!Vi längtar tillbax till Kamala!!

 
Ingen bild

Kickan

17 februari 2009 16:12

Vad skönt det låter, jag längtar nästan efter en riktig bränna, att vara röd och fin :-)
Hälsa Sandra att hon njuter extra mkt nu de sista dagarna.Puss o kram till alla.

 
Ingen bild

Birgitta o Bengt Boman

20 februari 2009 07:08

Hej Maria och Patrik! Vi kom hem "säkert". Vill tacka så mycket för senast för Gittans födelsedagsfest i sanden. Det var så himla roligt att få vara med i "erat" gäng! Ha det så bra i fortsättningen

 
Ingen bild

KusinL

20 februari 2009 07:51

Heeelllooooo...nu är det inte långt kvar förens vi ses...pirrar gott i magen nu...fniss!!....allt är handlat o snart packat..såpbubblor på plats...ja nu är det bara helgen kvar;-)...kramiz

 
sandra

sandra

20 februari 2009 16:47

Huuu =) Vilken lång resa de var igår, men de var lätt värt de. Jag har legat och kramat på Robin hela natten och nu sover han som en stock kl är 8 på morgonen =) Lägger in en bild på min snygging senare =)

http://sandragranath.blogg.se

 
sandra

sandra

21 februari 2009 17:38

Haha aa de var inte jätte varmt kanske 18 grader eller nått =P Guuud va killarna snarkar och sover, ska nog spraka upp dom nu.

http://sandragranath.blogg.se

 
Ingen bild

Grabbgäng på gång

22 februari 2009 13:47

Hej Maria o Patrick ,olle! Tack för senast.Hoppas allt är bra,här snöar det o brännan som var är var ?Daniel Sonesson,Nord o en kusin åker ikväll till Patong för att förbättra brännan.Lotto inlämnat,håller tummen !!Ha det så gött så se vi före o under o after ski.Kram Fia o Stefan

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria - 18 januari 2010 02:49

Jaha, då var det måndag i Paradiset igen.   Den här veckan är det mycket på G. Roliga möten och lite annat smått och gott.          Så här bor vi i vårt nya hus nu. Jätte mysigt men en otrlolig färgsättning inne. I hela huset har vi b...

Av Maria - 16 januari 2010 16:14


Men oj va det var länge sedan jag bloggade fick jag se. Har ju fullt upp på dagarna med både jobb och annat besök. Rosita & Janne har varit här och vi hade kul som vanligt. Möe skratt å tokigheter blev det. De höll inte på att komma hem he...

Av Maria - 27 december 2009 09:30

Nu är julen slut igen... Nu är det inte samma julstress här som hemma visserligen.   Var till temlpet och munkarna igår. Det har blivit vår tradition och det känns skönt. En dag som jag skulle viljat haft Robin, Sandra och Sofia här....   V...

Av Maria - 25 december 2009 16:14

      God fortsättning... Hade en härlig julafton igår. Jul lunch på stranden. Hämtade Rosita & Janne "mitt i Kalle Anka" Vi träffades ett helt gäng nere hos våran "favvo" Mr Sutee på stranden för julmiddag på kvällen. De hade gjort s...

Av Maria - 23 december 2009 11:38

     Vi har så många husdjur här hos oss. Det här är Fegis, vi kallar honom det för i början var han en riktig fegis.   Han är bara en valp och det märks för han kom i morse med Stinas sko i munnen. Det luktade väl "gott" så klart.   ...

Ovido - Quiz & Flashcards