Direktlänk till inlägg 11 februari 2009

Glömde den här sista bilden...

Av Maria - 11 februari 2009 17:02

Jaha så här glatt gäng var det som åkte hem på nattkröken...


Sandra har jobbat sista dagen idag.

Hon måste hinna vara lite turist också men även få lite bränna före hon åker hem.

Hon var ute med sina goa arbetskompisar som kommer att sakna henne när hon åker hem.


Patrik och jag har varit i Bang Tao på en mysig restaurang och ätit tapas mums... som vanligt.


Nu ska jag försöka få tag i Robin på skypen när jag nu kommer in på internet.


Natti natti kramar från mäj

 
 
Ingen bild

Kerstin "farmor"

11 februari 2009 21:29

Önskar många gånger att jag vore med på allt roligt som ni gör där borta. Här är annars otroligt vackert vinter väder. Vit skimrande snö på träden, fullmåne på nätterna.Rådjur i trädgården som äter på nedkapade grenar från våra syrenhäckar. -10-,-1 grader nätter o dagar. Friskt och skönt.!!! Men... några veckor där ni är vore inte dumt. Vi mår bra, saknar Robin då alla andra kommer som vanligt om helgerna och fikar o äter farmors bullar. Edvin o jag bakade i fredags.De är snart slut. Peo är överlycklig över att kunna åka till USA igen. Hoppas att det går bra den här gången. Kramar till Er från mej. Farmor K.

 
Ingen bild

kristina L

12 februari 2009 00:07

Ojoj, ditt internet verkar mycket lynnigt - hjärnblödningsframkallande skulle jag kalla det som blir tokig om jag inte kommer ut på nätet exakt på minuten när jag vill. Det är vackra dagar nu - kan tom jag tycka, som helst har vår alltid! Var ute med Eva E i måndags - kul att se henne igen. Annars är det mest jobb - vi - du och jag - kommer att jobba omlott om ett tag... :) ...förklaring kommer i mail! Min man skickade en länk på en trevlig resa genom Thailand: Orientexpressen. Med tåg från Bangkok till Singapore. Det skulle jag kunna tänka mig... Verkade häftigt - jag var mycket tydlig med i mitt svar till honom att det förväntar jag mig. Snart! Må nu gått och vi hörs. Och kom ihåg: internetuppkoppling är en mänsklig rättighet! Kram, K.

 
Ingen bild

Maria

12 februari 2009 16:03

Hej Kerstin, Ja täk va kul det vore att få visa er runt i våran "Djungel" det här skulle du gilla. Kan tänka mig att ni har fina dagar hemma nu. Bullbak...va mysigt det skulle RObin vara med på...och äta deg.Pratade med honom idag och hantycker det ska bli så kul när alla kommer över. Kan tänka mig at PO tycker det ska bli "töppen".
Massor av solkramar från oss till er alla

 
Ingen bild

Maria

12 februari 2009 16:07

Hej hej Kristina,
Ja visst ska bara internet funka..hjärnblödning är bara förnamnet suck. Nyfiken jag blir...ska du och jag göra ngt ihop...äntligen!!!!
Fort mejla mej vad det är.
En sån resa vore väl häftigt tåg ska vara bra att transportera sig med här har jag hört.
Hälsa Eva så gott. Jag skulle behöva hennes hjälp när jag kommer hem.
Massor av solkramar från mäj
P.S nu hoppas jag att internet funkar för mig framöver...

 
Ingen bild

Anna M

12 februari 2009 21:19

Hej på er i paradiset
Hoppas allt e bra, det ser ut så iallafall.
Igår var det ett svensk par som gifte sig på en strand i Phuket i ett Tv program på fyran. Jag kan säga dig att vårat bröllop var bra mkt finare ordnat och en mkt finare "präst". Synd för dom att dom inte valt att anlita dej istället;-)
Ha en mysig hjärtedag.
Kram Anna & Lennart

 
Ingen bild

Anette

13 februari 2009 10:19

Mia, läs mail. Jag behöver svar med tanke på din "sverigeperiods brödföda" :)

 
Ingen bild

Maria

13 februari 2009 20:42

Hallojsen Anna & Lenanrt,

Tack för det, ja er dag var jätte fin. Grattis på er! Jag hörde att det var med, blev tillfrågad om vi ville vara med men våra par ville ha det privat. Ni får hålla koll för vem vet vi kanske är med i allafall...
Ha det gott och vi ses i vår.
Solkramar från oss i Paradiset....

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria - 18 januari 2010 02:49

Jaha, då var det måndag i Paradiset igen.   Den här veckan är det mycket på G. Roliga möten och lite annat smått och gott.          Så här bor vi i vårt nya hus nu. Jätte mysigt men en otrlolig färgsättning inne. I hela huset har vi b...

Av Maria - 16 januari 2010 16:14


Men oj va det var länge sedan jag bloggade fick jag se. Har ju fullt upp på dagarna med både jobb och annat besök. Rosita & Janne har varit här och vi hade kul som vanligt. Möe skratt å tokigheter blev det. De höll inte på att komma hem he...

Av Maria - 27 december 2009 09:30

Nu är julen slut igen... Nu är det inte samma julstress här som hemma visserligen.   Var till temlpet och munkarna igår. Det har blivit vår tradition och det känns skönt. En dag som jag skulle viljat haft Robin, Sandra och Sofia här....   V...

Av Maria - 25 december 2009 16:14

      God fortsättning... Hade en härlig julafton igår. Jul lunch på stranden. Hämtade Rosita & Janne "mitt i Kalle Anka" Vi träffades ett helt gäng nere hos våran "favvo" Mr Sutee på stranden för julmiddag på kvällen. De hade gjort s...

Av Maria - 23 december 2009 11:38

     Vi har så många husdjur här hos oss. Det här är Fegis, vi kallar honom det för i början var han en riktig fegis.   Han är bara en valp och det märks för han kom i morse med Stinas sko i munnen. Det luktade väl "gott" så klart.   ...

Ovido - Quiz & Flashcards