Direktlänk till inlägg 3 mars 2008

Nu börjar jag må bättre....

Av Maria - 3 mars 2008 14:57

Fy va jag har varit dålig, förkyld, feber och ont i "protesen". Trodde inte jag skulle bli sängliggande men jag var tvungen att ligga still i några dagar. Nu mår jag bättre som tur är. När man är så där dålig är det svårt att komma ihåg hur det är att vara frisk och kunna göra allt man vill utan att svettas ihjäl och vara tvungen att gå och lägga sig.


I lördags var det i allfall rätt låt som vann, den tror jag vinner hela tävlingen.

En riktig schlager tycker jag det var.


Idag fyller Robin 19 år                                     HURRA HURRA HURRA för Världen bästa Robin...

Han och Sandra var nyss här och fikade och jag kan fortfarande inte fatta att "ongen" har blivit så stor.


Han är ute och letar sponsorer tills den här säsongen så om det finns någon där ute som vill göra en god gärning så är det bara att hojta till.

Anja har varit så snäll och hjälpt honom att göra i ordning en jätte snygg folder om honom som han ska lämna till lite olika företag som kan tänkas hjälpa till lite.

Han ahr gjort lite olika paket i olika prisklasser med allt från reklam på crossbussen, tryck på kläder och hojen m.m


Nu kommer snart Kalle så hemsidan ska bli riktigt fina med alla våra kärlekspar på.


Solkramar från mäj


Tänk på att...

Vi har en fantastisk kropp som säger till att vi behöver vila, det gäller bara att vi lyssnar på den.

 
 
Lena

Lena

3 mars 2008 15:47

Men hallå där - Nu är det nog dags för Damen att följa med på lite morgonpromenader - kan inte erbjuda nån sandstrand men lite skön skogmiljö kanske..... Hahahaha!!!!!

vi hörs ... Kram alla å speciellt födelsedags"barnet"!!!

http://www.minahundar.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria - 18 januari 2010 02:49

Jaha, då var det måndag i Paradiset igen.   Den här veckan är det mycket på G. Roliga möten och lite annat smått och gott.          Så här bor vi i vårt nya hus nu. Jätte mysigt men en otrlolig färgsättning inne. I hela huset har vi b...

Av Maria - 16 januari 2010 16:14


Men oj va det var länge sedan jag bloggade fick jag se. Har ju fullt upp på dagarna med både jobb och annat besök. Rosita & Janne har varit här och vi hade kul som vanligt. Möe skratt å tokigheter blev det. De höll inte på att komma hem he...

Av Maria - 27 december 2009 09:30

Nu är julen slut igen... Nu är det inte samma julstress här som hemma visserligen.   Var till temlpet och munkarna igår. Det har blivit vår tradition och det känns skönt. En dag som jag skulle viljat haft Robin, Sandra och Sofia här....   V...

Av Maria - 25 december 2009 16:14

      God fortsättning... Hade en härlig julafton igår. Jul lunch på stranden. Hämtade Rosita & Janne "mitt i Kalle Anka" Vi träffades ett helt gäng nere hos våran "favvo" Mr Sutee på stranden för julmiddag på kvällen. De hade gjort s...

Av Maria - 23 december 2009 11:38

     Vi har så många husdjur här hos oss. Det här är Fegis, vi kallar honom det för i början var han en riktig fegis.   Han är bara en valp och det märks för han kom i morse med Stinas sko i munnen. Det luktade väl "gott" så klart.   ...

Ovido - Quiz & Flashcards